GOOGLE TAG MANAGER

Google Tag Manager on tööriist, mis võimaldab veebilehele lisada erinevaid jälgimise  ja turunduse rakendusi. Nende rakenduste abil saame koguda andmeid Sinu veebilehe kasutamise kohta, et klientide poolt tehtavaid tegevusi kodulehel paremini mõista ja turundustegevust tulemuslikumaks muuta. Näiteks koguda andmeid selle kohta, kui palju inimesi veebilehte külastab ja mida nad seal teevad..

Google Tag Manageri saab kasutada nii väikeste kui ka suurte veebilehtede ja mobiilirakenduste jaoks.

Lihtne näide, kuidas Google Tag Managerit saab kasutada:

Oletame, et Sul on e-pood ja soovid jälgida, kuidas inimesed veebilehte külastavad ja tooteid ostavad. Google Tag Manageri abil lisame kodulehele Google Analyticsi ja Facebook Pixeli.

Google Analyticsi abil saame koguda andmeid selle kohta, kui palju inimesi veebilehte külastab ja mida nad seal teevad. Facebook Pixeli abil saad jälgida, kuidas inimesed Facebookist Sinu veebilehele suunatakse ja kuidas nad seal oma ostukogemust jätkavad.

Nende andmete abil saame veebilehte külastavust ja turundustegevust täpselt mõista. Näiteks saame teada, millised tooted on populaarsed ja millised mitte. Lisaks saame ka infot, kust Sinu kliendid pärit on ja mis kanalitest (Google, Facebook, Instagram) nad veebilehele jõuavad.

Google Tag Manager on kahtlusteta väga vajalik tööriist, mis aitab kogutud andmete põhjal kodulehte ja reklaamitegevust edendada.